Το πιο ισορροπημένο από πλευράς απόδοσης μοτέρ είναι εκείνο του KLX με καλή ροπή στις μεσαίες στροφές. |
Ο αερόψυκτος κινητήρας του AJP συγκεντρώνει την ροπή του χαμηλά και την αποδίδει άμεσα, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα σε κίνηση στο μονοπάτι. |
Από την άλλη, η AJP έχει επιλέξει για τη μοτοσικλέτα της ένα αερόψυκτο μοτέρ της CPI (αντίγραφο των κλασικών πλέον Honda XR!) που χρησιμοποιεί και ψυγείο λαδιού, με δύο βαλβίδες στον κύλινδρό του και καρμπυρατέρ για την τροφοδοσία του.
Η πιο streetάδικη απόδοση ανήκει στο μοτέρ της Honda που συγκεντρώνει τα χαρίσματά του στο υψηλό φάσμα λειτουργίας. |
Στην περίπτωση των KLX και CRF και με την απόδοση συνολικά να είναι σχεδόν ίδια, η διαφορά εντοπίζεται στα χαρακτηριστικά λειτουργίας αφού το Honda αποδίδει τη δύναμή του στο υψηλότερο φάσμα λειτουργίας ενώ το Kawasaki παρουσιάζεται πιο γεμάτο στις μεσαίες στροφές. Το AJP με την σειρά του, υστερεί σε απόλυτη ισχύ. Αυτό το αναπληρώνει ωστόσο με την ροπάτη λειτουργία του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα αλλά και κοντύτερο γρανάζωμα, ιδανικά δηλαδή για οδήγηση στο χωμάτινο τερέν.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου