motoGP

  • Latest News

    Θέση οδήγησης- Εργονομία

    'Ανετα για κάθε μέρα, αλλά και έτοιμα για...πόλεμο στο χώμα!
    Η πολεμική αίσθηση που αποπνέει τo on-off της πορτογαλικής εταιρίας συνεχίζεται και όταν ο αναβάτης βρεθεί στη σέλα του, η οποία χάρη στη σχεδίασή της τον αφήνει να κινηθεί με ιδιαίτερη άνεση σε όλο το μήκος της. Η θέση οδήγησης είναι πολύ σωστή με χαλαρές, ανοιχτές λαβές στο τιμόνι που προσφέρουν άριστο έλεγχο, ειδικά στην όρθια στάση. Πάνω-κάτω τα ίδια ισχύουν για το Kawasaki αλλά και το Honda με τις σέλες τους να είναι πιο μαλακές και να προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης στην καθημερινή μετακίνηση. Οι σέλες βρίσκονται μακριά από το έδαφος και στις τρεις περιπτώσεις. Είναι, ωστόσο στενές και σε συνδυασμό με τις μαλακές αναρτήσεις που συμπιέζονται αισθητά μόνο με το βάρος του αναβάτη, επιτρέπουν στα πόδια να φτάνουν κάτω εύκολα ακόμη και αν το ύψος σας δεν ξεπερνά τα 1,70 μ. Συνεπιβάτης θα κάτσει και στις τρεις περιπτώσεις, με μικρές παραχωρήσεις φυσικά, χωρίς όμως να αντιμετωπίσει πρόβλημα σε διαδρομές εντός πόλης. Το Kawasaki αποδεικνύεται το λιγότερο άνετο γι αυτόν λόγω των μαρσπιέ που έχουν τοποθετηθεί απευθείας πάνω στο πλαίσιο, όπως και στο Honda, το οποίο όμως έχει λίγο περισσότερο αφρώδες στη σέλα.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Θέση οδήγησης- Εργονομία

  • Κινητήρες

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

  • Οδηγώντας

  • Συμπέρασμα




  • Καθημερινά παντός εδάφους(εισαγωγή)

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Θέση οδήγησης- Εργονομία Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top