motoGP

  • Latest News

    Οδηγώντας

    Τον περισσότερο χωμάτινο προσανατολισμό έχει το AJP PR4.
    Ότι και να πούμε και για τις τρεις αυτές μοτοσικλέτες είναι λίγο αφού αποτελούν πραγματικά πολυεργαλεία που έχουν την ικανότητα να προσφέρουν και χαμόγελα στους αναβάτες τους. Honda και Kawasaki βρίσκονται πολύ κοντά σε αίσθηση στον δρόμο.

    Ισορροπημένο και ομαλό στην απόδοση το CRF 250L.
    Οι αναρτήσεις τους απορροφούν τα πάντα, η θέση οδήγησης προσφέρει την απαιτούμενη άνεση στην καθημερινή μετακίνηση ενώ οι κινητήρες τους τούς δίνουν τη δυνατότητα να κινηθούν γρήγορα και στον αυτοκινητόδρομο. Τα ίδια ισχύουν και για το AJP, αν και η σκληρότερη σέλα παρέχει χαμηλότερα επίπεδα άνεσης. Παράλληλα κυρίως λόγω του κοντύτερου γραναζώματος κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο.

    To KLX 250 θα προσαρμοστεί εύκολα στις απαιτήσεις
    του αναβάτη, λόγω των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων.
    Ωστόσο η μοτοσικλέτα των Πορτογάλων έχει ακόμη πιο αέρινη αίσθηση στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα αφού το βάρος της περιορίζεται στα μόλις 115 κιλά με καύσιμο! Και τα τρία πάντως διαπρέπουν στο αστικό περιβάλλον και φυσικά πετάνε τη σκούφια τους όταν ο δρόμος τελειώσει και αρχίσει το χώμα. Εδώ το ελαφρύτερο και πιο σκληροπυρηνικό AJP δεν μπορεί να κρύψει τη χαρά του. Θα κινηθεί ταχύτερα λόγω και των ποιοτικότερων ανατήσεων και θα καταφέρει να ικανοποιήσει, πέρα από τον αρχάριο και τον πιο έμπειρο αναβάτη, με τη ροπάτη λειτουργία του κινητήρα του να βοηθά στα μονοπάτια και τις μεγάλες ανηφόρες. Από κοντά ακολουθούν τα Kawasaki και Honda, με τη μοτοσικλέτα της πράσινης εταιρίας να προσαρμόζεται καλύτερα στις απαιτήσεις του αναβάτη λόγω των ρυθμιζόμενων αναρτήσεών του.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Θέση οδήγησης- Εργονομία

  • Κινητήρες

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

  • Οδηγώντας

  • Συμπέρασμα




  • Καθημερινά παντός εδάφους(εισαγωγή)

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Οδηγώντας Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top