To BMW C650GT είναι Maxi όσο δεν πάει σε δυνατότητες, αποφεύγοντας όμως τα συνήθη προβλήματα που συναντάμε σε άλλους εκπροσώπους της κατηγορίας. Το εξαιρετικό του ζύγισμα εξαλείφει το μεγάλο του βάρος, ο όγκος τους προσδίδει τουριστικές αρετές που θα ζήλευαν ακόμα και touring μοτοσικλέτες, ενώ πλαίσιο, κινητήρας, φρένα και αναρτήσεις, φροντίζουν όχι μόνο για την συνοχή του συνόλου αλλά και για πραγματικές sport αρετές, πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Τα χρήματα που κοστίζει δεν είναι σε καμία περίπτωση λίγα από την άλλη όμως το
C650GT δεν είναι και έναν συνηθισμένο scooter. Πρόκειται για ένα υβρίδιο που συνδυάζει θετικά χαρακτηριστικά από μοτοσικλέτες και scooter, με κύριο γνώμονα την άνεση και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων σε αυτό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
Κινητήρας | 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 647 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 79x66 |
Συμπίεση (:1) | 11.6 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 60/7.500 |
Ροπή (kgm/σαλ) | 6.4/6.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15,5+3 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) | 261 |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) | 180+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Ανεστραμμένο, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 115 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 115 |
Φρένα Ε | 2Δ/270, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π | Δ/270, 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-ελαστικά |
Ελαστικό Ε | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 160/60-15 |
Διαστάσεις |
Μήκος (χλστ.) | 2.235 |
Πλάτος (χλστ.) | 916 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.591 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 805 |
Εξοπλισμός |
ABS/Ρυθμ. | Υ/ΔΥ |
Traction control/Ρυθμ. | Υ/ΔΥ |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού | Υ |
Μερικός χιλιομετρητής | Υ |
Ένδειξη βενζίνης | Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας | Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α | Υ |
Πλάγιο σταντ | Υ |
Κεντρικό σταντ | Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | ΔΥ/Υ |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου