motoGP

  • Latest News

    Κινητήρας: Στρωτός και ροπάτος


    Πρόκειται για ένα δικύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 647 κ.εκ, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, που αποδίδει ισχύ 60 ίππων στις 7.750 σ.α.λ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι εύστροφος και ροπάτος αλλά όλα αυτά δεν θα είχαν και πολύ σημασία να δεν συνοδευόντουσαν από μια καλά μελετημένη CVT μετάδοση. Οι εκκινήσεις δεν είναι αυτό που λέμε αστραπιαίες, αν και έχουν βελτιωθεί σε σχέση με την πρώτη έκδοση. Καλώς όμως συμβαίνει αυτό, γιατί εκτός του ότι ένα τέτοιο όχημα δεν είναι για dragsterάδικες κόντρες από φανάρι σε φανάρι,  το anti spin σύστημα της BMW (ΑSC: Automatic Stability Control) θα δούλευε υπερωρίες. Σε κάθε περίπτωση, μόλις ανέβουν λίγο τα χιλιόμετρα, το σύνολο κινητήρας & μετάδοση, επιταχύνει πειστικά και σβέλτα το scooter, το οποίο σημειωτέων, δεν είναι“κατηγορίας φτερού”...


      Η Limo των scooters(ΕΙΣΑΓΩΓΉ)

      • Blogger Comments
      • Facebook Comments

      0 σχόλια:

      Δημοσίευση σχολίου

      Item Reviewed: Κινητήρας: Στρωτός και ροπάτος Rating: 5 Reviewed By: misterS
      Scroll to Top