motoGP

  • Latest News

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ


    Το νέο V-Strom 250, σπάει την παράδοση των V-Twin κινητήρων, επιλέγοντας έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 248 κυβικών εκατοστώνήδη γνωστό σε εμάς, από την τοποθέτησή του στο Inazuma. Πρόκειται για μια επανασχεδιασμένη εκδοχή του, ο οποίος μέσα από εκτενή ανάλυση και βελτιστοποίηση, διαμορφώθηκε ώστε να ταιριάζει στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι μεγιστοποίηση της ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, που παρέχει δύναμη και ταυτόχρονη ευκολία στον έλεγχο της μοτοσυκλέταςΑποδίδει 24,7 ίππους στις 8000σαλ και 23,3Nm ροπής στις 6500σαλ. Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός, καθώς η Suzuki ανακοινώνει αυτονομία, άνω των 400 χιλιομέτρων, με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ, 17 λίτρων στην περίπτωση μας. Το προφίλ των εκκεντροφόρων, είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει μέγιστη επιτάχυνση μεταξύ 20 και 90 χλμ/ώρα, καθώς είναι το εύρος ταχυτήτων που χρησιμοποιείται συχνότερα. 




    ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ












    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top