Το μικρό V-Strom, μοιράζεται το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο με το Inazuma. Σπορ πινελιά θα παρατηρήσουμε στα φρένα, όπου το 250αρι διαθέτει δυο κυματιστά wave δισκόφρενα 290 και 240 χιλιοστών, ένα σε κάθε τροχό, που συνδυάζονται με δικάναλο ABS της Bosch, το οποίο παρέχεται στο στάνταρ εξοπλισμό.
Απλές, αλλά συνάμα αποδοτικές, λύσεις επιλέχθηκαν στον τομέα της ανάρτησης. Τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ, 7 θέσεων, πίσω, διατηρούν σταθερή την μοτοσυκλέτα σε κάθε είδους οδόστρωμα και μεταφέρουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και έλεγχο, στον αναβάτη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου