motoGP

  • Latest News

    Συμπέρασμα: Για μια θέση στην ιστορία


    Κάθεσαι αναπαυτικά στη σέλα, πατάς το νέο ποιοτικό διακόπτη στο δεξί γκριπ που συνδυάζει σε ένα κουμπί εκείνο της μίζας με το kill switch και ο κινητήρας Η νέα Africa Twin ακολουθεί πιστά το δρόμο που χάραξαν τα προηγούμενα ομώνυμα μοντέλα, σε ένα πακέτο για το 21ο αιώνα. Λιτή κατασκευή, με υψηλότατη ποιότητα κατασκευής που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη της να γυρίσει όλο τον κόσμο σχεδόν από όπου επιθυμεί αυτός. Ό,τι και να της ζητήσεις θα το κάνει και θα το κάνει καλά, είτε αυτό είναι καθημερινή μετακίνηση, είτε ταξίδι, από άσφαλτο ή/και χώμα με έναν ή δύο. Σε σχέση με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό  στα on-off/adventure των 1000+ κ.εκ., η ιαπωνική μοτοσικλέτα υπολείπεται σε τομείς όπως οι επιδόσεις και ο εξοπλισμός. Ωστόσο βάσει αριθμών η Africa Twin τοποθετείται μεταξύ αυτών και των μικρότερων adventure/on-off στα 800 κ.εκ, αν και η τιμή της είναι σημαντικά υψηλότερη σε σχέση με αυτά. Έτσι συνδυάζει πράγματα και από τις δύο κατηγορίες, σε μια “υποκατηγορία” που πάει να αναγεννηθεί. Βάσει αριθμών, μόνο με την ψυχρή λογική δηλαδή, προσπαθεί να δελεάσει τους αναβάτες που βρίσκονται κάπου στη μέση και να τους φέρει κοντά της. Όμως το όνομα Africa Twin, αλλά και η σχεδίαση που παραπέμπει στην προηγούμενη γενιά, είναι από μόνα τους ικανά για να κλέψουν καρδιές, όπως είδαμε και εμείς οι ίδιοι.

    “Η Africa Twin επέστρεψε με τρομερή διάθεση για περιπέτεια” γράφαμε το καλοκαίρι. Αυτή τη διάθεση τη μετέφερε και σε εμάς κατά τη διάρκεια της δοκιμή της και παρά τον κακό καιρό που επικρατούσε εκείνες τις ημέρες, ψάχναμε συνεχώς αφορμές για να βρεθούμε στη σέλα της και να κάνουμε βόλτες, μικρές ή μεγάλες. Η δική σας η διάθεση πώς είναι;

    Τεχνικά
    Χαρακτηριστικά
    Κινητήρας4Τ,
    2K, Y/Ψ 8Β
    Κυβισμός (κ.εκ.)998
    Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)81x62,6
    Συμπίεση (:1)Δ.Α.
    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)94/7.500
    Ροπή (kgm/σ.α.λ.)10/6.00
    ΤροφοδοσίαΨεκασμός
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)18,8
    Κατανάλωση (λτ/100χμ)5,7
    Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)220
    Βάρος, πλήρες (kg)228
    (ABS: 232)
    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
    ΤύποςΑτσάλινο
    διπλής ραχοκοκαλίας
    Αναρτήσεις ΕUSD Showa, ΑΣ,
    ΑΕ, ΠΕ
    Διαδρομή
    (χλστ.)
    Δ.Α.
    Αναρτήσεις ΠΜονό
    αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/310mm,
    4πίστονες δαγκάνες
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/256mm,
    διπίστονη δαγκάνα
    Τροχοί-Ελαστικά
    Ελαστικό Ε90/90-21
    Ελαστικό Π150/70-18
    Διαστάσεις
    Μήκος (χλστ.)2.335
    Πλάτος (χλστ.)875
    Μεταξόνιο (χλστ.)1.575
    Ύψος σέλας (χλστ.)850-870
    Εξοπλισμός
    ABS/Ρυθμ.Υ
    Traction Control/Ρυθμ.Υ
    ΣτροφόμετροΥ
    ImmobiliserΥ
    Υπολογιστής ταξιδιούΥ
    Μερικός χιλιομετρητήςY
    Ένδειξη βενζίνηςY
    Δείκτης θερμοκρασίαςY
    Θερμοκρασία περιβάλλοντοςΥ
    Ζελατίνα/Ρυθμ.Υ/ΔΥ
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΥ
    Πλάγιο σταντY
    Κεντρικό σταντΥ
    Χειρολαβές/ΣχάραΥ
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/ΠΥ
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Συμπέρασμα: Για μια θέση στην ιστορία Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top