motoGP

  • Latest News

    Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο: Στην υπηρεσία του αναβάτη


    Η νέα Africa Twin μπορεί να εφοδιαστεί με ABS και Traction, όπως άλλωστε ήταν και η έκδοση της δοκιμής, καθώς υπάρχει και βασική έκδοση χωρίς αυτά τα δύο συστήματα ασφάλειας. Το ABS είναι ρυθμιζόμενο αφού ο αναβάτης μπορεί να το απενεργοποιήσει στον πίσω τροχό ώστε να μπορεί να κατευθύνει την μοτοσικλέτα με μεγαλύτερη άνεση στο χωμάτινο τερέν. Για τον εμπρός τροχό, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος δεν απενεργοποιείται.

    Το Africa φέρει επίσης το Honda Selectable Torque Control (HSTC) το οποίο αποτελεί εξέλιξη του συστήματος που έχουμε δει και στο Crossrunner. Το εν λόγω σύστημα ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, ενώ ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει. Ο έλεγχός του πραγματοποιείται από κουμπί στο αριστερό γκριπ εκεί που κανονικά έχουμε το κουμπί του “σινιάλου” και γίνεται ταχύτατα. Ωστόσο αυτό που δεν κάνει το traction control είναι να αποθηκεύει και να διατηρεί την προτίμηση του αναβάτη με αποτέλεσμα, κάθε φορά που γυρνάτε το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη η πατάτε το kill switch να γυρνάει στο τρίτο και μέγιστο επίπεδο παρεμβατικότητας. Αυτό το επίπεδο είναι όντως ιδιαίτερα παρεμβατικό και θα σας φανεί χρήσιμο ειδικά στο βρεγμένο. Το δεύτερο επίπεδο είναι λιγότερο παρεμβατικό και επιτρέπει ένα μικρό ντριφτάρισμα του τροχού, το οποίο γίνεται σημαντικά μεγαλύτερο στο πρώτο επίπεδο.



  • Σχεδίαση-ποιότητα: Μια γνήσια "Made in Japan"

  • Aνεση-εργονομία: Απόλυτη άνεση για δύο, εντός και εκτός

  • Κινητήρας: Ανθεκτικός, φιλικός και οικονομικός

  • Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα: Τα κάνουν όλα!

  • Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο: Στην υπηρεσία του αναβάτη

  • Οδηγώντας: Αριστεύει παντού

  • Συμπέρασμα: Για μια θέση στην ιστορία


  • Ολική επαναφορά[εισαγωγή]

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο: Στην υπηρεσία του αναβάτη Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top