motoGP

  • Latest News

    Σχεδίαση-Ποιότητα


    Σύμφωνα με τη Honda ένας από τους στόχους κατά το φρεσκάρισμα της μοτοσικλέτας ήταν να πάρει ένα πιο σκληροτράχηλο ύφος, φέρνοντάς το παράλληλα πιο κοντά στα υπόλοιπα “Χ” μοντέλα της.
    Δεν ξέρουμε αν το πέτυχαν αυτό, ωστόσο, αυτό που κατάφεραν ήταν να δώσουν μια πιο δυναμική εικόνα στο NC750X κάνοντάς το παράλληλα να δείχνει πιο πολυτελές. Τα πλαστικά γύρω από τον νέο full LED προβολέα, το μικρό ψηλό φτερ, αλλά και τα πλαστικά που καλύπτουν εν μέρει το ρεζερβουάρ, έχουν περισσότερες γωνίες και ακμές, με την εμφανώς ψηλότερη ζελατίνα να εντείνει την αίσθηση της περιπέτειας.

    Πιο αιχμηρό και αθλητικό το “X” μπροστά και στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ουρά του. Το νέο στοπ, επίσης LED, έχει μετακομίσει από τη βάση της πινακίδας στην ουρά, κάτι που άφησε μόνο τα φλας με λάμπα πυρακτώσεως. Στην πιο δυναμική εικόνα συμβάλλει και το νέο, πιο compact τελικό της εξάτμισης.
    Στον τομέα της ποιότητας η εικόνα παραμένει στα ίδια υψηλότατα επίπεδα με εκείνη της προηγούμενης μοτοσικλέτας. Όπως είπαμε, η ανανεωμένη αισθητική έχει προσδώσει μια πιο πολυτελή αίσθηση με την απουσία τριγμών και το εξαιρετικό φινίρισμα να χαρακτηρίζει και την ανανεωμένη μοτοσικλέτα.

  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Εργονομία-Aνεση

  • Κιβώτιο-Κινητήρας

  • Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

  • Οδηγώντας -NC750X

  • Οδηγώντας -Integra

  • Συμπέρασμα        

  • Honda NC750X DCT & Integra(ΕΙΣΑΓΩΓΗ)  

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Σχεδίαση-Ποιότητα Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top