motoGP

  • Latest News

    Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα


    Η Honda δεν άλλαξε το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι. Το μεταξόνιο παρέμεινε στα 1.535 χλστ., το ίχνος στα 110 χλστ. και η κάστερ στις 27 μοίρες. Σημαντικές, ωστόσο, εξελίξεις είχαμε στο συμβατικό πιρούνι των 41 χλστ. Σε συνεργασία με τη Showa, οι Ιάπωνες τοποθέτησαν για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής τις Showa Dual Bending Valves (SDBV). Ουσιαστικά πρόκειται για μεταλλικά δακτυλίδια από ατσάλι υψηλής αντοχής που συνδυάζονται με ίδιου σχήματος “οδηγούς ” για το λάδι, ώστε το λάδι να πηγαίνει απευθείας επάνω τους.

    Τους οδηγούς και τα μεταλλικά δακτυλίδια τα βλέπουμε σε δύο γκρουπ (για αυτό και το “διπλές”) στο κάτω μέρος του πιρουνιού, να “αγκαλιάζουν” το στέλεχος του εμβόλου, αποκλείοντας έτσι τη διέλευση του λαδιού από κάποιο άλλο σημείο. Καθώς, λοιπόν το λάδι περνά μέσα από τους οδηγούς, τα μεταλλικά δακτυλίδια παραμορφώνονται ελεγχόμενα και έτσι ελέγχουν τη ροή του λαδιού και κατά συνέπεια τη συμπίεση και την επαναφορά. Τόσο η συμπίεση όσο και η επαναφορά παρουσιάζουν αυξημένες τιμές, σε σχέση με πριν, ενώ σύμφωνα με τη Honda και στις δύο περιπτώσεις αυτό γίνεται πλέον απολύτως γραμμικά.

    Επίσης, σε σχέση με ένα συμβατικό φυσίγγιο, έχει επιτευχθεί μείωση στο βάρος (250 γραμμάρια σε κάθε καλάμι) αλλά και στο κόστος της εφαρμογής. Αλλαγές έχουμε και στο αμορτισέρ που ρυθμίζεται πλέον σε επτά θέσεις ως προς την προφόρτισή του. Η λειτουργία του έγινε και λίγο πιο μαλακή στην αρχική του συμπίεση για μεγαλύτερη άνεση χαμηλές ταχύτητες. Ανανέωση είχαμε και στα φρένα και συγκεκριμένα στον εμπρός δίσκο των 320 χλστ. που συνεργάζεται πλέον με νέα ισχυρότερη δαγκάνα της Nissin. Το δικάναλο ABS παρέμεινε ως είχε.
    Τέλος, η Honda τοποθέτησε νέες σούπερ χρηστικές βαλβίδες σχήματος L στους τροχούς.

  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Εργονομία-Aνεση

  • Κιβώτιο-Κινητήρας

  • Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

  • Οδηγώντας -NC750X

  • Οδηγώντας -Integra

  • Συμπέρασμα        

  • Honda NC750X DCT & Integra(ΕΙΣΑΓΩΓΗ)  

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top