motoGP

  • Latest News

    Πλαισιο-Αναρτησεις-Φρενα

    Το νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα
    Το νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα, ζυγίζει σχεδόν 14 κιλά και μαζί με το αλουμινένιο ψαλίδι, συμβάλουν στον ελαφρύ χαρακτήρα και στον ευκίνητο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. 

    Το διπλού σωλήνα υποπλαίσιο, συμβάλλει στο χαμηλό ύψος της σέλας, για εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. 
    Στην μπροστινή ανάρτηση, έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών, με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεση επαναφοράς, ενώ το πίσω μονό αμορτισέρ, είναι οριζόντιας διάταξης, με τις ίδιες δυνατότητες ρυθμίσεων και έχει τοποθετηθεί μακριά από την εξάτμιση, για να μην επηρεάζεται αρνητικά από την θερμοκρασία που αυτή παράγει. 
    Στον τομέα της πέδησης, διπλοί δίσκοι τύπου μαργαρίτα 300 χιλιοστών μπροστά και μονός δίσκος τύπου μαργαρίτα 250 χιλιοστών πίσω, συνδυάζονται με δικάναλο ABS. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, ανέρχεται στα 210, 21 κιλά λιγότερα, από το απερχόμενο Ζ800.






  • Αισθητική

  • Κινητήρας

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

  • Άνεση-Εργονομία


  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πλαισιο-Αναρτησεις-Φρενα Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top