motoGP

  • Latest News

    Κινητηρας


    Η πηγή τροφοδοσίας του νέου μοντέλου, είναι ένας νέος υδρόψυκτος κινητήρας 948 κυβικών εκατοστών, που δίνει έμφαση στη χαμηλό-μεσαία περιοχή. Αποδίδει 125 ίππους στις 9.500σ.α.λ και 98,6Nm στις 7.700σ.α.λ. Τα έμβολα, χρησιμοποιούν την ίδια διαδικασία χύτευσης με το Η2, που δημιουργεί κοίλες περιοχές, για τη βελτιστοποίηση του πάχους, με σκοπό το μειωμένο βάρος, χωρίς να θυσιάζεται η αντοχή. Το ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι, έχει άνισου μήκους χοάνες, για μέγιστα οφέλη στη μεσαία και ψηλή περιοχή στροφών. Ο ελαφρωμένος στρόφαλος, βοηθάει στο εύκολο στροφάρισμα. Το κιβώτιο, συνεργάζεται με ένα συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για καλύτερη αίσθηση στην αλλαγή σχέσεων και αποφυγή της αναπήδησης του πίσω τροχού, στα απότομα κατεβάσματα. Οι 5 πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, είναι κοντύτερες, για να ενισχύσουν την επιτάχυνση στις μεσαίες, ενώ η 6η, έχει το ρόλο overdrive.


  • Αισθητική

  • Κινητήρας

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

  • Άνεση-Εργονομία


  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Κινητηρας Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top