Το R 1200 RS από οικονομικής άποψης δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό, μα όσοι τυχεροί το αποκτήσουν θα το ευχαριστηθούν. Η BMW έχει πετύχει διάνα στο να βρει ένα σπουδαίο σπορ στήσιμο για τον boxer κινητήρα της και το πλαισιώνει συνδυάζοντας ιδανικά τον τουριστικό χαρακτήρα.
Το RS είναι μια μοτοσικλέτα που πέφτει ακριβώς μέσα στη Sport Touring λογική, αυτό που θα λέγαμε “όνομα και πράγμα”. Θα ταξιδέψει ως μια σχεδόν καθαρόαιμη τουρίστρια, θα ξεσαλώσει στο στροφιλίκι με μεγάλα περιθώρια κλίσης, άφθονη ασφάλεια και όλο το γκάζι που θέλει κανείς σε έναν ωραίο επαρχιακό, δε θα δυσανασχετήσει αν τη βάλεις στην κίνηση και τη μπλέξεις με καθημερινές διαδικασίες.
Όλα αυτά θα τα κάνει καίγοντας σχετικά λίγη βενζίνη για τα κυβικά της και με ένα τεράστιο οπλοστάσιο ασφαλείας που έχει ένα μεγάλο προσόν: παραμετροποιείται εύκολα, ακόμη και εν κινήσει για να τη φέρεις στα απολύτως δικά σου μέτρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
| |
Κινητήρας
|
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β
|
Κυβισμός (κ.εκ.)
|
1170
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)
|
101x73
|
Συμπίεση (:1)
|
12,5
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
|
125/7.750
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
|
12,7/6.500
|
Τροφοδοσία
|
Ψεκασμός
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)
|
18
|
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
|
7,1
|
Βάρος, γεμάτο (κιλά)
|
236
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
235
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
| |
Τύπος
|
Αλουμινένιο δύο δοκών
|
Αναρτήσεις Ε
|
Ανεστραμμένο πιρούνι 45χλστ.,Dynamic ESA
|
Διαδρομή (χλστ.)
|
140
|
Αναρτήσεις Π
|
Αμορτισέρ,Dynamic ESA
|
Διαδρομή (χλστ.)
|
140
|
Φρένα Ε (χλστ.)
|
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS
|
Φρένα Π (χλστ.)
|
Δ, 276 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS
|
Διαστάσεις
| |
Μήκος (χλστ.)
|
2.203
|
Πλάτος (χλστ.)
|
998
|
Μεταξόνιο (χλστ.)
|
1.530
|
Ύψος σέλας (χλστ.)
|
820
|
Τροχοί-ελαστικά
| |
Ελαστικό Ε
|
120/70-17
|
Ελαστικό Π
|
180/55-17
|
Εξοπλισμός
| |
ABS / Ρυθμίσεις
|
Y
|
Traction Control / Ρυθμίσεις
|
Y
|
Στροφόμετρο
|
Y
|
Immobilizer
|
Y
|
Υπολογιστής ταξιδίου
|
Y
|
Μερικός χιλιομετρητής
|
Y
|
Δείκτης βενζίνης
|
Υ
|
Δείκτης θερμοκρασίας
|
Y
|
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις
|
Y
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ
|
Y
|
Πλάγιο σταντ
|
Y
|
Κεντρικό σταντ
|
-
|
Χειρολαβές / Σχάρα
|
Υ/Υ
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
|
Υ/Υ
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου