motoGP

  • Latest News

    'Ανεση-Εργονομία


    Η βάση του RS είναι το γυμνό R, μα αυτό που αλλάζει και κάνει τη διαφορά είναι η θέση οδήγησης. Αντί για το τιμόνι του R, εδώ έχουμε ένα σετ αλουμινένια κλιπόν, αρκετά ψηλά και στενά ώστε να συνδυάζουν τη σπορ λογική χωρίς να κόβουν τα χέρια μετά από κάποια ώρα οδήγησης σε αστικό περιβάλλον.

    Στη σέλα του αντιλαμβάνεσαι εξαρχής πως το ταξίδι δεν είναι συμβιβασμός, μα γνήσια απόλαυση. ¶νετη και ευρύχωρη, συνδυάζεται με μαρσπιέ που αφήνουν χώρο στα πόδια να αναπνεύσουν – ούτε πολύ ψηλά, ούτε πολύ πίσω. Μια σωστή Sport Touring θέση. Ανάλογα άνετα είναι τα πράγματα και για τον συνεπιβάτη, με πλατιά σέλα, και άνετες γωνίες για τα πόδια.

    ...
    Η ζελατίνα του RS ρυθμίζεται σε δύο θέσεις με το χέρι. Δεν θέλει εργαλεία, ούτε πεταλούδες να ξεσφίγγεις, απλά την τραβάς προς τα πάνω και με ένα έλασμα κλειδώνει εκεί που τη θες. Οι επιλογές είναι μόνο δύο, πάνω και κάτω, ενδιάμεσα δεν κάθεται. Στην πάνω θέση κάλυπτε καλά τα 1,82 μέτρα μου και ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες χρειάστηκα ελάχιστο σκύψιμο για να βγάλω την κορυφή του κράνους από τη ροή του αέρα. Το ίδιο δε συμβαίνει με τους ώμους, οι οποίοι εν πολλοίς είναι έξω από την περιοχή προστασίας της ζελατίνας.

    Ένα ωραίο έξτρα στη μοτοσικλέτα που δοκιμάσαμε ήταν το σύστημα Keyless, χωρίς κλειδί. Ουσιαστικά το κλειδί μένει στην τσέπη και μόλις μπει στην εμβέλεια της μοτοσικλέτας απλά πατάς ένα διακόπτη που ενεργοποιεί τα πάντα. Αντίστοιχα, απομακρυνόμενος από τη μοτοσικλέτα, αυτή κλειδώνει μόνη της – και τον λαιμό!

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    Αισθητική-Ποιότητα
    'Ανεση-Εργονομία
    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
    Κινητήρας
    Οδηγώντας
    Συμπέρασμα
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: 'Ανεση-Εργονομία Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top