Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, χωρητικότητας 998 κυβικών έχει μια τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τους υψηλότερου προφίλ εκκεντροφόρους, από το νέο αγωνιστικό κιτ που πωλείται ξεχωριστά.
Οι προαιρετικοί εκκεντροφόροι του αγωνιστικού κιτ |
Ενισχυμένοι είναι και οι θάλαμοι του στροφάλου για τη βελτίωση της αντοχής.
Τα ωστήρια με επικάλυψη DLC |
Τα ωστήρια είναι πλέον με επικάλυψη DLC για τη μείωση των τριβών και τη βελτίωση της αποδοτικότητας. Οι διάδρομοι του ψυκτικού μεταξύ των κυλίνδρων έχουν γίνει στενότεροι, επιτρέποντας πρόσθετο πάχος υλικού στο κάτω μέρους του κυλίνδρου, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αγωνιστικά πιστόνια. Η Kawasaki ανακοινώνει απόδοση 197,3 ίππων στις 13.000 σ.α.λ (207,1 με το RamAir) και ροπή 113,5NM στις 11.500 σ.α.λ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου