motoGP

  • Latest News

    Άνεση-Εργονομία

    Η σέλα είναι μονή με το κάλυμμα να έχει το λογότυπο νιφάδας χιονιού
    Το νέο μοντέλο έχει πλέον μονή σέλα με ένα νέο αεροδυναμικό κάλυμμα να καλύπτει τη θέση του συνοδηγού. Έχει επιστρατευτεί η τελευταία γενιά ηλεκτρονικών βοηθημάτων με δυνατότητα προσαρμογής μέσω διαφορετικών modes. Η μονάδα ελέγχου 5 αξόνων IMU ελέγχει και συλλέγει συνεχώς δεδομένα ανάλογα με τη θέση της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα ελέγχου εκκίνησης και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προσφέρουν περισσότερη ασφάλεια και μεγαλύτερα επίπεδα ελέγχου της μοτοσυκλέτας. 
    Το Quickshifter είναι και για ανεβάσματα και για κατεβάσματα

    Νέο είναι το σύστημα quickshifter, καθώς επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και στο ανέβασμα αλλά και στο κατέβασμα. Η χωρητικότητα καυσίμου του ρεζερβουάρ είναι στα 17 λίτρα και το ύψος της σέλας στα 835 χιλιοστά. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας μετά τις αλλαγές ανέρχεται στα 206 κιλά πλήρης υγρών.




  • Αισθητική

  • Κινητήρας

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

  • Άνεση-Εργονομία


  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Άνεση-Εργονομία Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top