Τιμή: 7.150 ευρώ
Η πρόταση της Honda χαρακτηρίζεται από την μοντέρνα κι αιχμηρή on-off εμφάνιση, που συνδυάζεται με τη φιλικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 471 κυβικών αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,4 κιλά ροπής στις 7,000 σ.α.λ. Είναι ελαστικός και παρέχει όλη τη δύναμη που χρειάζεστε για να μετακινείστε γρήγορα και με ασφάλεια εντός κι εκτός πόλης, ενώ αποδείχθηκε και οικονομικός σε καύσιμο αφού η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του. Διαθέτει ένα συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. εμπρός, ενώ το αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Με το set up τους απορροφούν αποτελεσματικά ακόμα και έντονες ανωμαλίες του δρόμου.
Την επιβράδυνσή του αναλαμβάνουν ένας δίσκος 320 χιλιοστών εμπρός, με διπίστονη δαγκάνα κι ένας 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος, εξασφαλίζει ότι ακόμα και αναβάτες κάτω του 1,75 θα πατούν με ασφάλεια και θα μανουβράρουν χωρίς πρόβλημα τα 196 γεμάτα κιλά της. Η τιμή της δεν είναι χαμηλή για μια μοτοσυκλέτα 47 ίππων, όμως το όνομα και η ποιότητα της Honda είναι εγγύηση για την επένδυσή σας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- επιστροφή στην ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου