Και όμως, δεν μας τρόμαξε. Όχι! Παρά τα όσα ακούγαμε, τα 150 δηλωμένα άλογα φέρονται φιλικά και συνδυάζονται αρμονικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας. Αν αφήσεις μάλιστα το Traction Control και το ABS σε λειτουργία, το Adventure συμπεριφέρεται απίστευτα γλυκά, δίχως τον ενοχλητικό βήχα άλλων συστημάτων όταν επεμβαίνει το Traction Control. Πλησιάζεις άσφαλτο-γυαλί, ανοίγεις το γκάζι, και εισπράττεις μια διαρκή -αλλά μειωμένη σε απολύτως ανεκτά για το ελαστικό επίπεδα- επιτάχυνση, δίχως να νιώθεις την ανάφλεξη να κόβει και να δίνει.
Κινητήρας: 150 φιλικοί ίπποι
Και όμως, δεν μας τρόμαξε. Όχι! Παρά τα όσα ακούγαμε, τα 150 δηλωμένα άλογα φέρονται φιλικά και συνδυάζονται αρμονικά με τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας. Αν αφήσεις μάλιστα το Traction Control και το ABS σε λειτουργία, το Adventure συμπεριφέρεται απίστευτα γλυκά, δίχως τον ενοχλητικό βήχα άλλων συστημάτων όταν επεμβαίνει το Traction Control. Πλησιάζεις άσφαλτο-γυαλί, ανοίγεις το γκάζι, και εισπράττεις μια διαρκή -αλλά μειωμένη σε απολύτως ανεκτά για το ελαστικό επίπεδα- επιτάχυνση, δίχως να νιώθεις την ανάφλεξη να κόβει και να δίνει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου