motoGP

  • Latest News

    Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

    Το νέο ελαφρύτερο πλαίσιο
    Το νέο περιμετρικό, αλουμινένιο πλαίσιο, διπλών δοκών, είναι 20 χιλιοστά πιο στενό και 10% ελαφρύτερο, από αυτό, του απερχόμενου μοντέλου. Το ψαλίδι, είναι αλουμινίου και παραμένει δίμπρατσο. Τα παραπάνω προσφέρουν βελτιωμένο χειρισμό και ακαμψία.


    Το νέο ελαφρύτερο πλαίσιο Περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών Το εμπρός σύστημα ανάρτησης και φρένων Η πίσω ανάρτηση της Showa

    Η στάνταρ έκδοση, εξοπλίζεται με το Big Piston Fork πιρούνι της Showa, με βελτιωμένη απόσβεση συμπίεσης, μπροστά, με και ένα link-type αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο, πίσω. Το R μοντέλο, φοράει την τελευταία σειρά αμορτισέρ, Balance Free Front, μπροστά και Balance Free Rear lite πίσω, όλα της Showa, εξελιγμένα για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ευρείας παραγωγής. Και τα δύο μοντέλα, φέρουν αυτόματο stabilizater. Στα φρένα, χρησιμοποιήθηκαν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες, όλα της Brembo, για εμπρός και ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Συνδυάζονται με σύστημα ABS. Οι νέες ζάντες 6 ακτίνων, είναι ελαφρύτερες, βελτιώνοντας τον χειρισμό και την εμφάνιση.

    Αισθητική

    Κινητήρας

    Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

    Άνεση-Εργονομία

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Επιστροφή στην ΑΡΧΙΚΗ
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top