motoGP

  • Latest News

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Δεν τσιγκουνεύεται


    Η νέα Africa δομείται γύρω από ένα ατσάλινο ημί-διπλο κλειστό πλαίσιο, το οποίο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αντιφατικές μεταξύ τους απαιτήσεις που προκύπτουν από την φύση της μοτοσικλέτας. Ευελιξία για την πόλη, σταθερότητα στο ταξίδι (με συνεπιβάτη και αποσκευές), στιβαρότητα και αντοχή για το χώμα.

    Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, η Honda δεν «τσιγκουνεύτηκε», εξοπλίζοντας το Africa με πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Showa μπροστά και μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο (υδραυλικά, ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου).

    Στα φρένα δύο πλευστοί «wave» δίσκοι 310 χλστ. μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και μονός επίσης «wave» δίσκος 256 χλστ, με μονή δαγκάνα πίσω, συμπληρώνουν την εικόνα. Τέλος, η Africa Twin χρησιμοποιεί «καθαρόαιμες» χωμάτινες διατάσεις στους τροχούς, με ακτινωτές ζάντες  21 και 18 ιντσών και ελαστικά 90/90-21 και 150/70-18.

  • Ανεση - Εργονομία: Σαν να το οδηγάς χρόνια

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Δεν τσιγκουνεύεται

  • Κινητήρας: Εκπληκτικά ελαστικός και γεμάτος

  • Οδηγώντας: Το DCT στο επίκεντρο

  • e-Africa: Ηλεκτρονικά, DCT και άλλα…

  • Τεχνικά xαρακτηριστικά

  • Αυτόματ(On)-Off!(Εισαγωγή

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Δεν τσιγκουνεύεται Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top