Ο στόχος της Yamaha για το 2017 να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το TMAX φαίνεται ότι επετεύχθη. Δεν είναι τόσο οι επιδόσεις που είναι κορυφαίες για την κατηγορία, όσο η συμπεριφορά και η ομοιογένεια του συνόλου, που το κάνουν τόσο ξεχωριστό. Όποιος, λοιπόν, έχει τη δυνατότητα να διαθέσει 13.200 ευρώ, που κοστίζει η έκδοση SX, είναι σίγουρο πως δεν θα μετανιώσει για την επιλογή τουκαι όταν αφήνει το TMAX θα ανυπομονεί για την επόμενη βόλτα (δεν θα σκέπτεται ότι θα πρέπει να το επιστρέψει όπως εμείς) όταν εμφανίζεται στην οθόνη το μήνυμα See you soon…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Yamaha T-MAX 530 |
Τύπος | 4T, 2Κ, Υ/Ψ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 530 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 68 Χ 73 |
Συμπίεση (:1) | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 45/6.750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 5,3/5.250 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 15 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | Δ/Α |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα |
Τύπος | Δ/Α |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) | 120 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Link-type με οριζόντιο αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 117 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/ 267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/282, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά |
Ελαστικό Ε | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 160/60-15 |
Διαστάσεις / Βάρος |
Μήκος (χλστ.) | 2.200 |
Πλάτος (χλστ.) | 765 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.575 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 800 |
Βάρος(κιλά) | 213 |
Εξοπλισμός |
ABS / Ρυθμ. | N |
Τraction Control / Ρυθμ. | N |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | N |
Yπολογιστής ταξιδιού | N |
Μερικός χιλιομετρητής | N |
Ένδειξη βενζίνης | N |
Δείκτης θερμοκρασίας | N |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | N |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | N |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | N |
Πλάγιο σταντ | N |
Κεντρικό σταντ | N |
Χειρολαβές / Σχάρα | N/O |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | O/N |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου