motoGP

  • Latest News

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα


    Το νέο μοντέλο διαθέτει τη δομή όπου το πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο. Η δομή αυτή αποτελείται από ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα συνδεδεμένο με την κυλινδροκεφαλή και τον κινητήρα




    Το υποπλαίσιο είναι κλασικό σωληνοειδούς διάταξης. Η απλή έκδοση, έρχεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41 χιλιοστών της Marzocchi και ένα πίσω αμορτισέρ της Sachs με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Η έκδοση S, έρχεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Ohlins 48 χιλιοστών και πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας. 




    Διαθέτει και Quickshifter για τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη ( προαιρετικό στην στάνταρ έκδοση) και ασορτί κάλυμμα του πίσω καθίσματος. Και οι δύο εκδόσεις φοράνε δίσκους 320 χιλιοστών με δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και δίσκους 245 χιλιοστών με δαγκάνες 2 εμβόλων πίσω και συνδυάζονται με σύστημα ABS της Bosch με 3 διαβαθμίσεις.


  • Αισθητική

  • Κινητήρας

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

  • Άνεση-Εργονομία


  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top