motoGP

  • Latest News

    Συμπέρασμα


    To 390 Duke είναι μια απίστευτη έκπληξη για όλους -και για όλες-, που φέρνει ξανά στο προσκήνιο την χαρά της οδήγησης και την… απαγορευμένη φράση «sport μοτοσικλέτα» σε εποχή κρίσης.

    Κερδίζει το στοίχημα όχι μόνο για την ευχαρίστηση που προσφέρει στην καθημερινή οδήγηση, αλλά γιατί το κάνει αυτό με τους κανόνες που θέτει η αγορά σήμερα. Δηλαδή με ελάχιστο κόστος απόκτησης, αστεία κατανάλωση, κορυφαία ποιότητα και εξοπλισμό.

    Κινητήρας
    4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK
    Κυβισμός (κ.εκ.)
    373,2
    Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)
    89x60
    Συμπίεση (:1)
    12,5:1
    Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)
    44/9.500
    Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
    3,6/7.250
    Τροφοδοσία
    Ψεκασμός Bosch 46χλστ.
    Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα)
    11 / Δ.Α.
    Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)
    4,3
    Βάρος (kg, κενό / γεμάτο)
    139 / Δ.Α.
    Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
    179
    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

    Τύπος
    Ατσάλινο χωροδικτύωμα
    Αναρτήσεις Ε
    Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 43χλστ.
    Διαδρομή (χλστ.)
    150
    Αναρτήσεις Π
    Μονό Αμορτισέρ WP, ΠΕ
    Διαδρομή
    150
    Φρένα Ε (χλστ.)
    Δ, ακτινική δαγκάνα Bybre, 4Ε /300, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)
    Δ /230, 1E Bybre, ΑBS
    Τροχοί-Ελαστικά

    Ελαστικό Ε
    110/70-17"
    Ελαστικό Π
    150/60-17"
    Διαστάσεις

    Μήκος (χλστ.)
    Δ/Α
    Πλάτος (χλστ.)
    Δ/Α
    Μεταξόνιο (χλστ.)
    1.367
    Ύψος σέλας (χλστ.)
    860

      • Blogger Comments
      • Facebook Comments

      0 σχόλια:

      Δημοσίευση σχολίου

      Item Reviewed: Συμπέρασμα Rating: 5 Reviewed By: misterS
      Scroll to Top