|
Suzuki Burgman |
Και τα τέσσερα scooter διαθέτουν μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και εξασφαλίζουν αυξημένα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στους αναβάτες. Το Burgman 650 εκπληρώνει απόλυτα το σκοπό του, αφού δύσκολα συναντάς άλλο “καθημερινό” δίτροχο που να προσφέρει τόση άνεση και πολυτέλεια.
|
Piaggio X10 |
Το Χ10 είναι ένα καθ` όλα ικανό mega scooter, που καταφέρνει να ξεχωρίζει χάρη στη συνολικά υψηλή του απόδοση και φυσικά την αισθητική που ανεβάζει τα στάνταρ σχεδιασμού ένα σκαλί παραπάνω.
|
ΒMW C650 GT |
Το C650 GT είναι ένα υβρίδιο, που συνδυάζει θετικά χαρακτηριστικά από μοτοσικλέτες και scooter, με κύριο γνώμονα την άνεση και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων σε αυτό.
|
Yamaha XMAX 300 |
Με δυνατότερο, αλλά οικονομικότερο κινητήρα, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, Traction Control, ABS και σύστημα Smart Key, το Χ-ΜΑΧ 300 καταφέρνει και συνδυάζει την απόλαυση με την πρακτικότητα. Δυναμικός σχεδιασμός και σπορ συμπεριφορά, πολυτέλεια και άνεση, όλα σε ΜΑΧ δόσεις.
TEXNIKA XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Suzuki Burgman 400 | Piaggio X10 350 | BMW C650 GT | Yamaha X-MAX 300 |
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ | 4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β | 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) | 399 | 330 | 647 | 292 |
Διάμετρος Χ
Διαδρομή (χλστ.) | 81 Χ 77,6 | 78x69 | 79x66 | 70 Χ 75,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,6 | 11 | 11.6 | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι /
σ.α.λ.) | Δ/Α | 33,3/8.250 | 60/7.500 | 28/7.250 |
Ροπή
(kg-m/σ.α.λ.) | Δ/Α | 3,3/6.250 | Ψεκασμός | 2,95/5.750 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | Ψεκασμός | 15,5+3 | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13,5 | 15,5 | 15,5 | 13 |
Κατανάλωση
(λτ./100χλμ.) | Δ/Α | 4,4 | Δ/Α | Δ/Α |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) | Δ/Α | 162 | 180+ | 150+ |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Δ/Α | Ατσάλινο σωληνωτό | Ατσάλινο σωληνωτό | Δ/Α |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ | Συμβατικό, 35 χλστ. | Ανεστραμμένο, 40 χλστ. | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) | Δ/Α | 125 | 115 | 110 |
Αναρτήσεις Π /
Ρυθμίσεις | Link-type αμορτισέρ, ΠΕ | Δύο αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ | Διπλό αμορτισέρ |
Διαδρομή
(χλστ.) | Δ/Α | 120 | 115 | 79 |
Φρένα Ε
(χλστ.) | 2Δ/260, ABS | 2Δ, 280 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS | 2Δ/270, 4πίστονες δαγκάνες | Δ/267, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) | Δ/210, ABS | Δίσκος, 240 χλστ., ABS | Δ/270, 2πίστονη δαγκάνα | Δ/245, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-15 | 120/70-15΄΄ | 120/70-15 | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 150/70-13 | 150/70-13΄΄ | 160/60-15 | 140/70-14 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.115 | 2265 | 2235 | 2.185 |
Πλάτος (χλστ.) | 795 | 800 | 916 | 775 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) | 1.460 | 1625 | 1591 | 1.540 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) | 810 | 760 | 805 | 795 |
Βάρος(κιλά) | Δ/Α | 196 | 261 | 179 |
Επιστροφή στην Αρχική Σελίδα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου