Mια μοτοσικλέτα που πατάει πάνω στην πολύ καλή naked έκδοση και με την προσθήκη fairing αυξάνει κατά πολύ το πεδίο χρήσης. Το GSX-S 1000F, μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα δυναμικό commuter σε μια εκρηκτική sport μοτοσικλέτα, όντας ικανό και για ενδιάμεσες καταστάσεις. Με δυνατότητες για τα πάντα επί ασφάλτου, αποτελεί μια σαφώς πιο «λογική» επιλογή από ένα superbike για τον δημόσιο δρόμο, κάνοντας συγκριτικά ελάχιστες παραχωρήσεις σε απόλυτες επιδόσεις και συμπεριφορά. Χαιρόμαστε που η συγκεκριμένη κατηγορία επανακάμπτει και χαιρόμαστε ακόμη περισσότερο που αυτή στελεχώνεται με μοτοσικλέτες όπως το GSX-S 1000F!
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
73,4Χ59 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
214 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
Τύπος |
Δύο δοκών, Αλουμινίου |
Αναρτήσεις
Ε |
USD πιρούνι 43χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ/220, μονοπίστονη, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
190/50-17" |
Διαστάσεις |
Μήκος (χλστ.) |
2.115 |
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
810 |
Εξοπλισμός |
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Ν |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου