Η θέση οδήγησης είναι σε γενικές γραμμές λιγότερο επιθετική από του 796 χωρίς όμως να απουσιάζει η σπορ αίσθηση. Τα μαρσπιέ βρίσκονται ψηλά για να σας υπενθυμίζουν ότι κάθεστε πάνω σε Monster. Το τιμόνι όμως έχει έρθει 40 χλστ. πιο ψηλά και 40 χλστ. πιο κοντά στον αναβάτη για άνεση στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες. Αυτό θα βολέψει κοντούς και ψηλούς, οι οποίοι θα επιθυμούσαν λίγο περισσότερη άπλα σε υψηλότερες ταχύτητες, όπου το 796 ήταν πιο άνετο στο σκύψιμο. Επίσης, το μικρό κόψιμο του τιμονιού, σήμα κατατεθέν των Monster, κάνει την εμφάνισή του και στο 821 δυσχεραίνοντας τη ροή ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.
Τα φώτα με τις λάμπες αλογόνου και τα LED θέσης αποδίδουν πλέον σωστά και στη μεγάλη σκάλα τους με τη δέσμη να είναι σημαντικά πιο δυνατή σε σχέση με πριν. Το περίεργο έχει να κάνει με τα αλάρμ που ενεργοποιούνται αν κρατήσετε το κουμπί των φλας αριστερά για τέσσερα δευτερόλεπτα. Όχι ό,τι πιο πρακτικό για κάποιο έκτακτο περιστατικό. Τουλάχιστον υπάρχουν αν χρειαστεί να σταματήσετε στην άκρη του δρόμου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου