motoGP

  • Latest News

    Ανεση-Εργονομια


    Η σέλα είναι περισσότερο άνετη για μακρινές διαδρομές, χάρη στο νέο 3D αφρό γεμίσματος. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη και το cruise control προσφέρει άνεση στην οδήγηση. Χειρολαβές και μαρσπιέ ρυθμίζονται ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη, ενώ ειδικά στην έκδοση T, η σέλα και τα grips είναι θερμαινόμενα. 

    Για τα νέα μοντέλα, υπάρχει διαθέσιμο το Travel Pack, που ενσωματώνει ορισμένα εξτρά χαρακτηριστικά. Το σύστημα quick shifter, για ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Το σύστημα Hill Hold Control (HHC), δεν επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να κυλίσει προς τα πίσω, όταν βρίσκεται σε δρόμο με μεγάλη κλίση. Το σύστημα Motor Slip Regulation (MSR), αποτρέπει τη πλαγιολίσθηση του πίσω τροχού. Τέλος το σύστημα KTM My Ride, όπου μέσω Bluetooth, συνδέεται το Smartphone με την οθόνη και μπορεί ο αναβάτης να διαχειριστεί κλήσεις και να ακούσει μουσική, χωρίς να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι.


  • Αισθητική

  • Κινητήρας

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

  • Άνεση-Εργονομία


  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ανεση-Εργονομια Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top