motoGP

  • Latest News

    Συμπέρασμα: Συνειδητή επιλογή


    Το F700GS, συνεχίζει την πορεία του στην αγορά εμμένοντας στην ρότα του. Μια ρότα που ιεραρχεί το γίγνεσθαι πολύ πιο ψηλά από το φαίνεσθαι, απευθυνόμενο αντιστοίχως σε κατασταλαγμένους αναβάτες που ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε, χωρίς να επηρεάζονται από τα τραγούδια των σειρήνων. Είναι ανταγωνιστικό στην κατηγορία του λοιπόν; Πολύ! Απλά δεν το φωνάζει…

    Τεχνικά xαρακτηριστικά
    Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β
    Κυβισμός (κ.εκ.): 798
    Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 82x75,6
    Συμπίεση (:1): 12,0
    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 75/7.7.300
    Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,8/5.300
    Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός  
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 16
    Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 5,2
    Βάρος, πλήρες (kg): 209
    Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 200+
    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
     
    Τύπος:Aτσάλινο χωροδικτύωμα  
    Αναρτήσεις Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι , 41 χλστ.
    Διαδρομή (χλστ.): 170
    Αναρτήσεις Π: Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ
    Διαδρομή: 170
    Φρένα Ε (χλστ.): 2Δ/300, 2πίστονες δαγκάνες  
    Φρένα Π (χλστ.): Δ/265, διπίστονη δαγκάνα 

    Τροχοί-Ελαστικά
    Ελαστικό Ε: 110/80-19ΆΆ
    Ελαστικό Π :140/80-17ΆΆ

    Διαστάσεις
    Μήκος (χλστ.): 2.280
    Πλάτος (χλστ.): 880
    Μεταξόνιο (χλστ.): 1.562
    Ύψος σέλας (χλστ.): 835 (σέλα comfort)

    Εξοπλισμός
     
    ABS/Ρυθμ.: Ν/Ο
    Traction Control/Ρυθμ.: Ν/Ο
    Στροφόμετρο: Ν
    Immobiliser: Ν
    Υπολογιστής ταξιδιού: Ν
    Μερικός χιλιομετρητής :Ν
    Ένδειξη βενζίνης: Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας: Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος: Ν
    Ζελατίνα/Ρυθμ.: Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α Ο/Ο
    Πλάγιο σταντ: Ν
    Κεντρικό σταντ: Ν
    Χειρολαβές/Σχάρα: Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π: Ο/Ν

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Συμπέρασμα: Συνειδητή επιλογή Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top